Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Πώς δύο άνθρωποι κάνουν τη διαφορά

Οι δικοί μου Εβραίοι - Πώς δύο άνθρωποι μπορούν να κάνουν τη διαφορά Μια συγκλονιστική ιστορία από τη Ζάκυνθο με αφορμή τη σημερινή παγκόσμια ημέρα μνήμης του Ολοκαυτώματος Πηγή: www.lifo.gr

Οι δικοί μου Εβραίοι - Πώς δύο άνθρωποι μπορούν να κάνουν τη διαφορά Μια συγκλονιστική ιστορία από τη Ζάκυνθο με αφορμή τη σημερινή παγκόσμια ημέρα μνήμης του Ολοκαυτώματος Πηγή: www.lifo.gr
Οι δικοί μου Εβραίοι - Πώς δύο άνθρωποι μπορούν να κάνουν τη διαφορά Μια συγκλονιστική ιστορία από τη Ζάκυνθο με αφορμή τη σημερινή παγκόσμια ημέρα μνήμης του Ολοκαυτώματος Πηγή: www.lifo.gr
Οι δικοί μου Εβραίοι - Πώς δύο άνθρωποι μπορούν να κάνουν τη διαφορά Μια συγκλονιστική ιστορία από τη Ζάκυνθο με αφορμή τη σημερινή παγκόσμια ημέρα μνήμης του Ολοκαυτώματος

Οι δικοί μου Εβραίοι - Πώς δύο άνθρωποι μπορούν να κάνουν τη διαφορά Μια συγκλονιστική ιστορία από τη Ζάκυνθο με αφορμή τη σημερινή παγκόσμια ημέρα μνήμης του Ολοκαυτώματος

 Οι δικοί μου Εβραίοι - Πώς δύο άνθρωποι μπορούν να κάνουν τη διαφορά Μια συγκλονιστική ιστορία από τη Ζάκυνθο με αφορμή τη σημερινή παγκόσμια ημέρα μνήμης του Ολοκαυτώματος



 

κείμενο της Τατιάνας Λιάνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.